Cookie_ Cherryblossom evet benim de oluyor. Gebeliğin ilk başlarında oluyordu. 2.trimesterda kesilmişti. Şimdi 34+5teyim son 2 haftadır yine başladı 🤦🏼♀️
imren91 Cherryblossom Ay çok şikayetçiyim bu konuda. Bi uyanıyorum yastık ıslak. Nasıl geçer acaba. Hep yan yatıyoruz ya ondan heralde
Cherryblossom Son haftalarda daha da artiyormus normal bisey ama cok rahatsiz edici inşallah gecer bir an önce
Cansunnaz1 Cherryblossom hamilelikle alakası oldugunu bilmiyordum ama çok kötü bişey ve her geçen gün artıyor 🤦🏻♀️ İnşallah geçer geçmesi için bişey yapılıyomu acaba
Cherryblossom Mihre nasıl bu kadar eminsiniz? Ben cok farklı sebepleri oldugunu bizzat doktorlardan dinledim de… ?
Elifozmen33 Cherryblossom benim hic olmazdi hamileligimden beri oluyor her zaman degil ama bazen oluyor bakalim dogumdan sonra gececekmi
Mihre Cherryblossom Yıllardır ailece bununla uğraşıp doktor doktor gezdikde ondan.Ağız salyası bağırsak sorunudur.
Cherryblossom Gecer diyorlar ama bizzat tecrube eden varsa yazsa ne guzel olur en azından gececgini bilerek katlaniriz 😆
Cherryblossom Mihre gecmis olsun size ve ailenize ama gebelikte hormonlar cok etkiliyo herseyi inşallah sebepsizdir ve gecer dogumdan sonra herkesin 🙏😊
Mervenur_kcbs Ya benimde oluyor bazen bende tiroidimi yükselmişti hamilelikten ondandır diye düşünüyordum 😂🙈