Hadibakalim 31.haftadayim..3 gündür bebegim aşırı hareketli ve kaburgalarima baski yapmaya basladi..sanki batiyor ,nefesimi kesiyor..acaba kafasi asagi dönünce boyle mi oluyor?
Aysegul67 Hadibakalim bende 32.haftadayım yaklaşık 1 haftadır öyle hissediyorum hatta göğüs kafesi kemiklerimde resmen baskı hissediyorum dün ki muayenede doktor rapora baş geliş olarak yazmış, yani muhtemelen sizinde öyledir artık dönmüş olabilir 🙂
Fatmagzl33 Hadibakalim evet canım benimde öyle kaburgalarıma batıyor ayakları yukarı tarafta ultrasondada 30. Haftamdan beri baş aşşağıydı şimdi 36+6 yız inşallah normal doğum olur 🤲🏻
1PrensAnnesi Hadibakalim bebek dönünce baş aşağı geleceği için şişkinliğin yukarıda olur ve çatın batmaya acımaya başlar yoğun şekilde
Hadibakalim Ezgi0101 normalde ayaklarini asagida pit pit hissederdim..simdi karnimin heryerinde pit pitlar🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ronyaseda Hadibakalim o ayakları aşağıda pit pıt gibi hissettiğiniz hickirik da olabilir. Benimki de öyle 36 haftaligim ayakları sağ üst kısımda 🤭 Aşağıdaki pıt pit ise hıçkırığı
Hadibakalim Ronyaseda hickirdigi zaman duzenli oluyor..tekmesi 1 vuruyor bidaha 2 dk sonra oyle anliyorum
Gulayozgoc Hadibakalim benim 34 de dönmüştü. Fakat kuzenimle aynı dönem hamileydik onun 26 yada 28 de dönmüştü doktorunuzda sizi aydınlatır zaten bi sakıncası olduğunu zannetmiyorum allah sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza benmde son1 haftam kaldı 🙈🙈
esrAlp Hadibakalim hiç anlamadım Dr a karnım aşağıda gibi dedim 28. Haftamdayım o da yok öyle bişey dedi peki bebek nasıl duruyor dedim baş alağı duruyormuş ilk oğlumda hatırlamıyorum ama karnım hep yukaradaydı erken mi dönmüş oluyor sezeryan olacak
1PrensAnnesi Hadibakalim daha çok ağrı oluşur iğne batması gibi değil sanki zonkluyo gibi ara ara ama sağlam ağrılar🙂