Susam1 imren91 canım o dediğin doktoru bilmiyorum duymadım da ama sana tavsiyem Akdamar hastanesinde Mehmet Kalo harika bir adam babacan benim ilk hamileliğim çok detaylı anlatıyor her seyi den hiç bir şey sormadan
Nuray12 imren91 ben gıdıyorum hep randevu alip gıttım şimdiye kadar ne zaman kaldırmışlar ultrasona çok az bakiyo doğru ama ilgili bı doktor ben menmunum
imren91 Kader01 Şimdi kime gidiyor canım arkadaşın. Ya kaç doktor değiştirdim hepsi ilgisiz yoğun. 2 dakika bakıp gönderiyor.
imren91 Susam1 Ben gittim ona ama hastanede randevu sistemini kaldırmışlar. Telefonla randevu alamıyorum. Gidip sıra beklemem gerekiyor. Çok saçma bir şey yapmışlar. Bu nedenle gidemiyorum canım
Susam1 imren91 sabah gidiyorum ben 7 bucuk 8 de orda oluyorum ilk 10 sırayı alıyorum.. Biraz fedakarlık istiyor napalm 😊
imren91 Susam1 Ya ben Muradiye’den geliyorum sabah 6 da evden çıkmam lazım. O da her gelişte zor oluyor🙄
imren91 Kader01 Ben Feyza hanıma gidiyorum ama çok yoğun 2 dakika bakıyor . Soru soracağım zaman başka hasta içeri giriyor . Sağlıklı olmuyor yani
Bademlii imren91 evet canım ben Ankara’ya geldim geçen hafta doğum için ondan önce Tuğba hanımdaydık çok memnundum gelemeseydim Ankara’ya içim gayet rahattı