Ayten179 Dün sabahtan beri düzensiz sancılarım vardı bu sabah 5 ten beri de düzenli bir şekilde giriyor sancılar suyum veya nişanım da gelmedi evde biraz daha sancı çekeyim diyorum 39+1 olduk bu arada
Asel61 Ayten179 bencede evde çekim hastanede maf ediyorlar biraz daha bekleyin çok çok fazla şiddetli olmasi lazim en iyisi ayağa kalkın yürüyün şancı gelince yere çömelip kalkin
Asel61 Ayten179 bencede evde çekim hastanede maf ediyorlar biraz daha bekleyin çok çok fazla şiddetli olmasi lazim en iyisi ayağa kalkın yürüyün şancı gelince yere çömelip kalkin
Ayten179 mikican 30 saniye falan giriyor sancı yerimde duramıyorum sonra geçiyor sanki saniyeler önce o sanciyi yaşayan ben değilmişim gibi oluyor 10-15 dk sonra tekrar giriyor