Arkadaşlar dün akşamdan beri çok yoğun kanamam var hastane kıpkırmızı oldu birsuru şey denendi kanama bitsin diye azalmadı bile hic bunlar yetmezmis gibi covid testim pozitif çıktı haraket etmem bile yasakken şuan devlet hastanesinde tek başıma yatyrm. Nolur bana çok dua edin 2 evladımı kaybettim acim çok büyük üçüncye dayanamam