Merve_kucuk bende 42 haftaya kadar 2-3 günde bir NST ile kontrol altında tutularak beklenmesi normal diye biliyorum, aslında doktorumada çok araştırarak gittim normal doğumcu bi doktor ama nedense böyle bi kuralı var 40+2 ye kadar bekliyor eğer kanaldaysa Suni sancı değilse sezeryan ile alıyor inşallah kendisi kanala girip gelir o Zamana kadar 😞 bu saatten sonra farklı bi doktor kabul eder mi bilemiyorum