Habibe02 BEN BEN BEN. arkadaşlar benim düştüğüm hataya düşmeyin, önce grip sandım ama tat ve koku gidince korona oldum dedim dememle eşim bir anda ateşlendi tat koku bir anda gitti, test verdi ve pozitif çıktı. Hamile olduğum için çıkamadım ama eğer semptom gösteriyorsanız özellikle tat ve koku kaybı varsa mutlaka test verin ve kendinizi izole edin. Ben eşimden önce rahatsız olduğum için odalarımızı tuvaletlerimizi vs her şeyi ayırdık ben büyük ihtimal ondan önce negatif olacağım. Hiçbir ilaç verilmiyor bize, eşime ilaç yolladılar. Eğer belirtilerde artma varsa hemen ilgili numaralara ulaşmamızı söylediler. Bol sıvı, bol c vitamini ve dinlenme. Başka bir şey yok malesef. Eğer ateş çıkarsa veya eklem ağrısı olursa günde 3 defa parol içebilirsiniz dedi doktor. Neyden bulaştığı hakkında fikriniz var mı? Benim yüzde bir milyon kargodan bulaştı. Eşim sürekli evde dışarı çıkmıyoruz sadece kargo temasımız oldu. Dikkat edin.