Bu postu happy kids e de açtım oradan okuyamayanlarda faydalansın istedim Merhaba hanımlar bu gece sadece 1 saat uyuduk bebeğim 21 günlük ilk defa gaz sancısı çektik dün gece ve onun o Kıvranışları karşısında çaresiz kalmak çok kötü bir duyguydu eşim nöbetçi eczaneden gaz damlası aldı verdik ama bir faydası olmadı sabaha kadar Kıvrandı yavrum geçenlerde teyzemden duyduğum bir şey denemek zorunda kaldım son çare olarak kulak çubuğunu zeytinyağına bandırın ve bebeğinizin poposuna sürün Pamuklu kısmının yarısı olacak şekilde nazikçe bebeğinizin poposuna doğru sokun. Saniyede bebeğim içindeki tüm gazı çıkarttı ardından kakasını yaptı çişini yaptı bunun böyle işe yarayacağını bilsem ilk başta yapardım eğer benim gibi böyle çaresizce ne yapacağını bilemiyorsanız benim deneyip de fayda gördüğüm bir yöntemi sizinle paylaşmak istedim belki bir kişiye bile yardımcı olursa ne mutlu bana.