Kızlar nst de sancılarım çıkıyor ama bende bi belirti yok 39 haftalığım dün yatış yaptılar ama Doğum için değil bebeğin hareketlerini gözlemlemek için eve gitmek istiyorum imza verip sizce ne yapmalıyım? Kendi sancım gelene kadar burda kalamam çok bunaltıcı açılma da yokmuş 🤷♀️ Ne zaman doğar Allah bilir 🌸