Baver bence doktorunuza danışın. Ben kabız olmadım ama normale göre bir tık daha zorlanıyordum Yapıyordum ama daha zor yapıyordum. Doktoruma söyledim. Biz gebelikte hafif zorlanmayı dahi hiç istemeyiz demişti. Bir şurup verdi. Aynı günde eski halime dönmüştüm. Hatta düşük doz veriyorum yarına kadar normale dönmezse ara biraz artıralım demişti. Kabız olmadıgıım ve hergün 2.3 en az çıktığım halde doktorum bu konunun üstüne çok düşmüştü. Sonraki her gittigimde hiç sorun yok dimi tuvalette diye sormuştu. Demekki önemli bir durum.