Zehramsrc Merhaba gece nişanım geldi, ve düzenli bi şekilde sancım var 15dk da bir acile gitmelimiyim, suyum gelmedi, 40+4 oldum
Aysesen80 Zehramsrc genelde 5 dk 1 olunca sanci gitmeye basliyolar canim bence aciomam baslamis insallah kolaycacik dogumunu yaparsin