Yok vala bizim bebelerin gelesi yok 🙈 39+3olduk bugün ses seda yok aralarda bi ağrı geliyo gidiyo devamı yok 😐 7 de uyandım yine uyuyamıyorum da.. hurma yiyorum merdiven çıkıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum, squat plates topu yok vala demekki bi zamanı var diyorum artık hayırlısıyla gelsin de