Cmnkubi Dilaraak bende 7’de başlamıştım aç olduğun için öyle oluyo sabahları yanınızda çubuk kraker yada leblebi bulundur az az ye ama geçecekmiş ben 9+4 oldum bakalım yada doktorunla bi görüş hap verir belki 🙏🏻