Merhaba güzel anneler, bende dün saat 1 civarlarında doğumumu yaptım şükürler olsun. Darısı tüm hamilelerin başına ve anne olmak isteyenlere de en kısa sürede tattırsın bu duyguyu Rabbim. Benim hamile kalma sürecim 1,5 yıkı geçmişti çok istiyordum hamile kalmayı ama olmuyordu pko vardı ve sonradan da öğrendim ki eşimde morfoloji bozukluğu ve varikosel vardı. Çok üzüldüm elalemin laf karından illallah etmiştim. Hiç ümidim kalmadığı anda 8 ocakta hamile olduğumu öğrendim ☺️ çok şükür hamileliğim sıkıntısız geçti ve 40 haftaya kadar geldim. Dr’m 40.haftadan sonrasını bebek kakasını yapabileceği için riskli görüyordu ve tam 40.haftada doğumu fitille başlatalım dedi. Bende artık oğluşuma kavuşmak istiyodum ve kabul ettim hemen. Dün sabah 6 buçukta hastaneye geldim ve fitil verildi. Saat öğlen 1′e kadar sancılara dayandım ama 5 cm açıklıktan daha fazla ileri gidemedim. Sancılara dayanmak zor değildi ama ebeler bebeğin kafası kanala yerleşemediği için alttan iki defa kafasını kanala yerleştirmeye çalıştılar ve suyumu patlattılar buralar çok acılıydı maalesef. Artık dayanma gücüm kalmamıştı bebeğimin kafası yerleşemediği için ödem olmuştu ve benimde rahimde çok baskı olduğu için ödem olmuştum. Acil sezeryane, alındım. Ameliyathaneye geldiğimde çok acı çektiğim için beni komple bayıltın diye yalvardım ama onlar spinal yapalım daha hızlı iyileşirsin dediler ve ikna oldum. Spinal sezeryan iğnesi korkulacak bişey değil hissetmedim bile iğnenin girişini. Sonra ayaklarıma bir sıcaklık geldi ve alt tarafım komple uyuştu. Bu arada ne sancı ne acı hiç bişey kalmamıştı resmen kuşlar kadar hafiftim. Sadece işlem yapılırken karnıma yapılan çekiştirmeleri hissettim. Sonra oğluşumun sesini duydum yan tarafta kontrol yapıldı ve yanağıma koydular öptüm çok şükrettim sağlıklı olduğu için. Bebeğim çıktıktan 20 dk sonra benimde dikişlerim bitmişti zaten. Anestezi etkisi ile vücudum çok titredi istemsizce. Odaya geldim bebeğimi hemen emzirdim, sürekli sıvı ile beslenmem yapıldı. Ameliyat yerlerim sızlıyordu sadece başka ağrı yaşamadım. Tabii ki kalkarken vs yardıma ihtiyaç oluyor. Akşam 11 de kalkıp yürüyüşümü yaptım, gazım çıktı ve büyük abdestimi de yapabildim ve gece tekrar yürüdüm. Şuan haliyle ağrılarım var İnş tez zamanda bunlarda geçecek 🙏 bebeğim 3400 kg ve 53 cm olarak doğdu. Sorularınız olur ise seve seve cevaplayabilirim. Herkese hayırlı doğumlar dilerim