RabiaMG Kizlar 39+3um suyum geldi hastaneye gidiyoruz cok korkuyorum bana dua edin nolur 🤲🏻 hepinizden dua bekliyorum🤲🏻
Ebrarela_1963 RabiaMG ALLAH yardımcın olsun arkadaşım bi avazda inşaALLAH sağlıkla beraber al bebeğini kucağına namazdan sonra okuduğum inşikak süresi senin için olsun bugün 🤲🤲ya mübdi c.c çok söyle korku için
tuubaeylulanil RabiaMG aa şekerimiz var dı ikimizinde rabiaa hatırladım seni haydi allahıö kolaylık versin sağlıkla kavuş yavruna inşallah canımmbenim🧿🤲🏻♥️♥️🥰
BebegimleYeniHayat_34 Korkma Sağlıkla kolayca gelsin bebeğin inşallah Allahım yar ve yardımcın olsun darısıda bize olsun bizde o haftalara gelelim 🐣🤗
Serifetsbs RabiaMG Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin hadi inşallah bizede dua et vakitlice sağlıkla kucağıma alayım bende yavrumu😊
Mcz-01 RabiaMG yaa hadi inşallahh kolay bir doğum olur ☺️☺️ Şeker konusunda hep bizi aydınlattn yrdmcı olsun suanda Allahm senin yardmcın olsn inşallah tek çırpıda kolay bir doğumn olsn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻☺️☺️