Ftma4 Bir sorum olacaktı Atatürk üniversitesi Erzurum araştırmada hastanesine tüp bebek merkezin de Dr Yakup kumtepe ye gidip memnun kalan var mı lütfen yardımcı olur musunuz
Mucizee80 Ftma4 ben tüp bebek yaptırmadım ama muayeneye gtmistim tedavi konusunda iyi demişlerdi ama iletişim konusunda sıkıntılı geçiyor