Arkadaşlar gebeliğin de kaşıntı sorunu yaşayan varmı ya şuan 33. Haftadayim kısa süre önce başladı heryerim kaşınıyor baştan ayağa ve sadece geceleri anlamıyorum nedeennn ağlamak çığlık atmak geliyor içimden kontrolüm de haftaya kafayı yicem ya sebebi ney çaresi varmı çok kilo da almadım aylardır aynı kiloda yim