Muvahidee 37 haftalık hamileyim yürüdüğüm zaman kasıklarıma ağrı giriyor sancı gibi bilmiyorum sancı mı da ilk kez hamileyim sancının nasıl birşey olduğunu bilmiyorum sizde de oluyor mu?
ElifLiya Muvahidee bebek artık doğum pozisyonu aldığından baskı uyguluyor canım, çok normal bu haftalarda. Bende iki adım atıyorum aynı şekilde ağrılarım oluyor. Bide 14 aylık kızım var sağolsun durdurmuyor 🥴
Gunsss Muvahidee bende de aynısı oluyor 37. haftadayım baskıdan muhtemelen. Ama ilk hamilelik olup kasılma doğum ağrısı ne bilmemek ne kadar kötü dimi 😁
Muvahidee Gunsss evet gerçekten hiç bir fikrim yok sizde her hafta kontrole gidiyomusunuz yada 2 haftada bir mi gidiyosunuz