Aymelt Merhaba 37 haftalık hamileyim kilosu boyu maşallah yerinde ☺️ Her şey de yolunda ama bir şey merak ediyorum doktorum bebeğimin kafasının doğum kanalına indiğini söyledi sizce ne kadar süre sonra doğar bir fikri olan var mı ?
Zehracelik Aymelt benimde 37de kanala inmişti şuan 39+3um gece yalanci sancılar oluyor ama gündüz tık yok
ipekayan Aymelt 27 gün gozukuor ama bakalım ne zaman isters eo zaman gelecek yavrular ☺️ Sağlıkla gelsinler 🤗
Merve1990 Ah ah bir gelse gelmiyoki 39+5oldum ben çatlıcam az kaldı onun keyfi yerinde delecek karnımı neredeyse 😃