Selam kızlarr umarım bu sefer postuma cevap verenler olur 35+5 haftalık hamileyim önümüzdeki hafta dikişi alacaz dediler bi önceki gebeliğimde 35. Haftada zorunlu almak zorunda kalmışlardı bebek dikişe çok yakın olduğu için neyse dikiş alınır alınmaz doğumım başladı o zaman
önümüzdeki hafta dikişlerimi aldırmaya giderken hastane çantamıda yanıma almalımıyım sizce burda kimsem yok olası bi durumda bana çantayı getirecek kimse yok yani eşimde yok. Sizce naapsam