Deniz9 13+4 deyim ve tip1 diyabetim bu hastalıkta olupta bebeğin gelişiminde sorun yaşayanlar oldumu ve beslenmeniz nasıl ilerliyor neler yiyorsunuz gün icinde
ovgu Deniz9 ben de 22yıllık tip 1 diyabetim ve şuan 5+4 deyim..gebeliği ilerlemiş ve bizim gibi diyabet olan annelerin tavsiyesine benim de ihtiyacım var..ben şuan günde 1 meyve ve aralarda çiğ kuruyemiş yemeye özen gösteriyorum
ovgu Deniz9 günlük 50 55 ünite vuruyorum buara kullandığım bazı ilaçlar şekerimi etkiledi biraz onun için yükseldi insülinlerim son zamanlarda.. sizin nasıl gidiyor şekerleriniz