5+2 haftalık hamileyim 2 gündür kanamam var bugün dr keseyi ve içinde bebeğide gördü hatta put pıt kıpırdatan bişey vardı muhtemelen kalbi oluşuyor bebeğin sana tutunuyor dedi. Ama kesenin dışında büyük bi kanama alanı var ciddi düşük tehliken var dedi. Pregestanın iğnesini yapturdı fitil olarak sabah akşam alıcam birde iğne verdi haftada 1. Başına böyle bisey gelen varmı kızlar çok korkuyorum inşallah bebeğim benimle kalır🤲