Bizim kızımız da gelmek bilmiyor. Daha önce de hiç sancım olmadi yada ben hissetmedim. Acaba doğum yaklaştı ben anlamıyor olabilir miyim diye düşündüm. Doktorum dahil etrafımdaki herkes bunu anlamamak imkansiz demisti ama insan yine de en ufak bir farklılıkla tedirgin oluyor.