Merhaba kızlar ya ben biberon bakınıyorum da avent çok nam yaptı yani onu düşünüyorm ama ikilisi 180 den asagı yk biara 150 oldu o kdar. Geçen gittiğim bi yerde Chicco marka vardı ikili biri cam biri mika gibi 95 TL gibi biseydi. Hc kullanan var mi ?