Kubraaaaben 34. Haftada erken doğum şüphesiyle 2 kez alttan muayene oldum 2 cm acilmam varmış. Valla acimadi diyen yalan söyler diyim ama dayanilmicak gibi değildi. Ben de bu muayeneyi açıkçası doğuma hazırlık olarak gördüm ve normal doğum yapabilirim diye deli cesareti geldi diyebilirim 😂😂 uzun süren bir acı olmadı