Brcangn Haftasında olan hamişler ne durumdasınız 😊👼 biz 7+3 üz çok şükür mide bulantıları çok fazla 🙈
Dyguklc 7+4 bende benimde mide bulantilarim com fazlaydi ama doktor bi ilac verdi onu kullaniyorum yemek falan yiyemiyodum ilac biraz daha rahatlatti bide yorgunlugum bi nebze gecti gibi neden bilmiyorum