Merhabalar,
İki günlük bebeğim var. Sezeryan doğum oldu benimkisi.
Bebeğim ilk andan itibaren mememi emiyor ısrarla agzina vermeye çalışsamda fayda etmiyor. Hiç çekmediği için sütüm de gelmiyor bir iki damla ancak mememi sıkarak ağzına akıtıyorum. Bu durumda olan anneler var mı ? sütünün gelmesi ve bebeğinin emmesi için ne yapabilirim? Lütfen yardımcı olur musun?