ikili tarama testin normal çıktıysa çok önemli değil çoğu doktor tercihine bağlı diyor zorunlu tutan yok. Ben doktora eğer bi anormallikler varsa düzeltme şansımız oluyor mu ki diye sordum hayır tabiki düzeltemeyiz ama olurda kalbinde delik vs görürlerse çocuk doğduktan sonra yakın takibe alınır tamam doğdu alın eve götürün demezler her ihtimale karşı muşade altında tutarlar dedi bende tabiki korktum devlette randevudabboşluk oluştu gittim çok şükür bişey çıkmadı 24. Haftami doldurmuştum 25 e girmiştim ama özelde haftayı sıkıntı yapmiyolar haftayı paranla istediğin zaman bakiyolar doktor öyle demişti Allah evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin canım..