koala06 Safiyecicek Benim de çok belim ağrıyor hatta kramp gibi tutulup kalıyorum doktor normal dedi bugün omega 3 verdi 😑
Sibel8888 Safiyecicek hayatımın tek yaşamak istemediğim zamanları hamileliğin ilk 3 ayı. Benim tüm hücrelerim ağrıyordu. Allah yardımcın olsun umarım geçer.
_Aysgll_ Yaa hamilelikten demi o normal yanım bende bugün biraz yürüdüm diye sol bacağım ki.ple agriyo kaç saattir geçmedi sızısı 🤦