nec66 Ilk kez yikama yaparken kac derecede nasil yikamamiz gerekiyor? Makinemdeki bebek programi 3.5 saat bu kadar uzun yikamaya gerek var mi sizce ?
Haticebice nec66 ilk yıkama olduğu için zaten temiz ben en kısa program da genel olarak temiz olsun diye yıkadım bence kirli falan olmadıkları için o çok teferruatlı olur
sukayhanacar nec66 ben 30 derecede 28 dk yıkadım tozu gitse yeterli daha kirli değiller çünkü.bebek kıyafetlerinde yıkama derecesi zaten genelde hep 30 derecedir
Cemrenur Kizlar bebek kıyafetlerinde de bizim kıyafetlerde olduğu gibi beyazları 60 derece siyah renklileri 40 derecede mi yıkıyoruz 😌 Defneada sukayhanacar Haticebice
Karadenizli Bende 30 da yıkadım kısa programda duru sabun tozu ile yumuşatıcı kullanmadım kokusu zten çok hoş hafif birde renkler karışmasın diye renk karışımı önleyici mendillerden kullandım şükür bütün renklerde canlı güzel çıktı
CansuAbinik nec66 Ben hassasta yıkadım. 1 saat sürüyor. 30 derecede ama devirine dikkat edin çok yüksek olunca kıyafetleri çekebiliyormuş. O yüzden 800 devire düşürüp yıkamıştım..