Ceylan83 38+4 olcam yarın halen hiç bir belirti yok kendi evimize taşındım bugün yorgunluktan halim kalmadı benden sonra olan tanidiklarim doğurdu 🤔
Gzmsydr Ceylan83 yarın benim kontrolüm var normal doğum gibi göründüğü için doktor bekletiyor ama bende gram sanci yok bebe nazlı cikti😂
Ahsen-01 38+6 olduk bizde de tık yok dün baya sancilandim ama yalancı sancı çıktı bugünde aksama kadar mide bulantısı yaşadım ama yine gelen yok 3. Gebeliğim gelesi yok
mervoss Ahsen-01 gidemedim doktorum acil ameliyat a girince rica etti yarına alıymmı diye bende tabi hocam dedim yarın 3 40 ☺️