Umutcumunannesi Kızlar marta doğum yapıcam inşallah bebeğim için montessori yatak almayı düşünüyorum anne yanı beşikten hariç ev şeklinde olandan kullanışlı olur mu bilen var mı çok hoşuma gidiyor ama kullanımı bilemedim
Gizemito Umutcumunannesi Biz yaptırdık bebeğimizin odasına, ilk 6 aylar için anne yanı aldık. Sonrası için odasında yatacak inşallah 🙇🏻♀️ Şu an için kullanışlı görünüyor, odamıza özel yaptırdık. ☺️
Gizemito Umutcumunannesi Mobilyadamoda sayfası var oradan yaptırdık. Gayet korunaklı geldi bize herhangi bir sıkıntı olmaz inşallah 🤗 Açtığım postlar içinde var odamızın fotoğrafları bakabilirsiniz 🤩