Zeynepmom Kızlar benim şeker ölçümlerim düşüktü ama 32 haftadan sonra yüseldi sınırları geçiyor şekerim böyle olan var mı
DidemYldrm Zeynepmom 1 tane 2 tane tarçın koy sürahiye üstüne de su koy gün içinde onu iç tarçın bebeğe çok faydalı bir de şekeri dengeler
Zeynepmom Ebru4343 Ben çok şaşırdım son Haftalarda yükseldi önceden Sınrlarda çıkıyordu senin kaç çıkıyor açlık ve tokluk canım
Zeynepmom Ebru4343 hemoglobin a1c 3aylık şeker testini yaptırıcam aç karnımı tok karnamı yapılıyor biliyormusun
Ebru4343 Zeynepmom benim bebegin kilo almasından şüphelendi Dr.haftası öndeydi bebegin. Tokluk sekerime bakıldı o zaman düşük çıktı 3 aylık seker testi varmış ona baktı orda yuksek çıktı
Ebru4343 Zeynepmom evet benimde hemoglobin bakıldı .tokluk değerinden bakıldı . 4.0-6.0 arasında olmaliymis benim 6.1 cikti