Merhaba arkadaşlar daha önce sonuçlarımı paylaştığım bir post açmıştım. Şimdi pıhtılaşma olduğu netleşti iki kez düşük yaptım. Moral olarak çok kötü hissediyorum. Nolur eğer pıhtılaşması olup bebeğini sağlıkla kucağına alabilenler yazsın , yazsın ki umut olsun 😔