El_if Tatlım bizde 31+3’üz ve aynı şikayetler var diyebilirim. Geçen haftalarda hem sancım hemde kahverengi lekelenmem olmuştu. Birde karnımda sertleşme vardı, bebeğim bir yerde toplanıp kaskatı kesiliyordu. Hastaneye gittik, bunlar bu haftalarda görmek istemediğimiz şeyler dedi doktor ve yatışım yapıldı. Erken doğum riskim varmış, iğne yapıldı. Vitaminler falan derken, lekelenmem devam etmediği için 3 günün sonunda taburcu oldum. Şu an iyiyim çok şükür ama hala kasılmalar ve ağırlar oluyor. O yüzden bir görün derim ama herkeste aynı sonuç olacak diye bir şey yok. İçini ferah tut tatlım, umarım bir şeyin yoktur.🤲🏼👼🏻🤍