N-bagdatli Nasıl kıyafetler alıyorsunuz tulum alt üst en mantiklısı hangisi ? Kıyafet alamıyorum çünkü kafam çok karışıyor.
Duygu-pktli N-bagdatli bebk arabası ve puseti, banyo için gerekli olanlar, beşik, reflu yatağı ve gaz giderici kemer aldım simdikten😊😙
Oglakdorukcum N-bagdatli bende yeni doğan hastanede giydirsinler diye 11 li eldiveni vesaire içinde olan bir takım aldım başkada yeni doğan kıyafeti almıycam alırsam beden olarak büyük bakıcam belli başlı seyleri almayı düşünüyorum bebek arabasıydı felan zamanı gelince alıcam şimdiden almıycam zaten doğduktan. Sonra neye ihtiyacı Olcan belli olur şimdiden fuzuli gereksiz seyler almaya gerek yok bazı ınsanlar sanki doğduktan sonra biyere çıkamıycak mış gibi evi dolduruyorlar 5 dakikada alınacak cok sey var dogjduhu an lazım olacak seyleri almak iyi bence simdilik
MinelinAnnesi N-bagdatli Ben başladım🙈 Gördüğüm beğendiğim tabikide ihtiyacım olacak olan şeyleri aldım. Mesela bol zıbın, alt üst patikli takım, ağız mendilleri, alt açma, hastane çıkışı, bir kaç battaniye, çıngırak ☺️ hatta bir paket bez bile aldım☺️
rabiass N-bagdatli 2 tane 5 li hastane çıkışı aldim . 10 tane 0-3 ay zıbın aldım çok kullanılıyo çünkü gördüğüm kadariyla. 8 tane ağız bezi , 6 tane çorap , 1 tane 3-6 ay tulum , 2 tane 3-6 ay alt üst takım , 9 tane 3-6 ay zıbın aldım. 0-3 ay başka bisii almicam. 3-6 ay takım alcam genel olarak.
EB1661 Allah’ın izniyle benim doğumumda ocakda daha hiç bir şey almadım liste hazırlicam önce ne az ne fazla bişey almak istiyorum o yüzden bende şuracıkda duruvereyim 🙂
Arzuccnn Bende 19 Ocak gözüküyor doğum birçok şeyi aldım gibi sanki 😍 daha çok tulum aldım kullanımı güzel oluyor odasını sipariş verdik, anne yanı beşik aldım, birçok kıyafet aldım 😍
EB1661 Ben önce beşiği arabası pusati falan çok para olan şeyleri almayı düşünüyorum kıyafetler tek tük halloluyo zaten bu ayın 29unda detaylım var sonrasında inşAllah başlicam yavaş yavaş son ana bırakmak istemiyorum hem nolur nolmaz bilemiyoruz Allah korusun hem son ana bırakırsam sanki birçok şeyi atlicakmışım gibi geliyo
rabiass N-bagdatli bezi ıslak mendili deterjanı emzik biberon şampuan pişik kremi bebek yağı reflü yatağı oyun halısınıda aldım 😁 çok bisii kalmadı şükür 😁😁
Musabzehra N-bagdatli bende ocakta doğum yapacağım dün alışveriş yaptım biraz bebeğe biraz kendime. Bir tulum iki takım 4 picama birkaç corapla eldiven iki paket ağız silme mendili beşlilerden. Şimdilik bunlar alındı🥰
glsm-tzcn Ben bi çok şeyini aldım ocağın ilk haftası görünüyor. İyi ki de erken almışım çünkü al al bitmiyor 😊 zatwn bebek arabası beşik ana kucağı vs başlı başına yetiyor ilk etapta ağır topları aldım sonra banyo takımı bakım ürünleri bornoz seti 10 lu set ve pijama takımı tulum aldım öyle ufak tefek kaldı
glsm-tzcn Ben bi çok şeyini aldım ocağın ilk haftası görünüyor. İyi ki de erken almışım çünkü al al bitmiyor 😊 zatwn bebek arabası beşik ana kucağı vs başlı başına yetiyor ilk etapta ağır topları aldım sonra banyo takımı bakım ürünleri bornoz seti 10 lu set ve pijama takımı tulum aldım öyle ufak tefek kaldı
sdkince Benim ocağın ilk haftası olacak inşallah ama daha hiç bisey almadım ilk bebeğim olunca tam bilemiyorum nereden başlıcami biraz daha beklemeyi düşünüyorum.
Srhtzlyh N-bagdatli biz bu hafta bebek arabası ve büyüyen beşik aldık eşim izindeydi beraber halledelim diye erken davrandık. Bi baddanıye birkaç tulum bir tane hastane çıkış seti bi tane nevresim takimi aldim. Bundan sonrada ihtiyaçlarını görüp beğendikçe almayi düşünüyorum 😊
zeynep_0395 N-bagdatli Ocak 14gözüküyor dün aldım üç parça kıyafet başladım bakalım annem ablalarım saolasun kışlık ne varsa aldılar bana pek bsy kalmadı beşik puşet v.b şeyler kaldı
Hayriye1410 Benimde ocak sonu görünüyor doğum. Çok bir şey almadım henüz. Gümüş göğüs ucu kapağı, stok olsun diye ıslak mendil aldım. Anneanne babaanne durmadan örgüler yapıyor gördükleri çorap önlük leri alıyorlar. Ben beşik araba gibi büyük şeylerde hala çok kararsizim 😔