Kızlar tüp bebek tedavisine basladk cumartesi günü ilk kontrol sali günüydu 9 yumurta en büyüğü 12.5 ml di gonal f 200 den 300 e çıkardı doktor birde menepur 75 ml var ve biraz önce çok büyük bir akinti oldu çatlama akintisi gibi:(( çok üzgünüm sizce yumurta catlamis olabilir mi salı gününden bu yana yumurta bu kadar buyurmu çok üzgünüm başına gelen var mi