Kızlar 36 haftalık oldum doktor sancın var bebekte aşağı inmiş dedi bugün yarın heran gelebilir dedi normal doğuma uygun dedi çatı muayenesi yapıp ama bebegin pozisyon aldimi diye sorduğumda başı aşağıda yan tarafta çapraz şekilde durduğunu söyledi donermi başına gelen varmı sezeryan olmamami sebep olur bu durum