Ebruyildz Merhaba kızlar 1 aylık hamileyim ilk gebeliğim bu karin bölgemde ve kasiklarimda çok ağrım oluyor özellikle geceleri gün icinde de eğilince oturup kalkınca ağrılarım sıklasiyor bu normal midir sizde böyle ağrılar çektiniz mı
Wewi Ebruyildz bendede olmustu.. bebek yerlesiyor dediler.. sonradan gecti.. doktor kontrolde zaten soyluyor sorun oldugunda..