Düşük tehlikem var Progestan kullanıyorum onun yanı sıra enfeksiyonum var üromisin, cefurol, gyno-lomexin kullanıyorum onun yanında da decavit ve gynoferon içiyorum içim dışım ilaç oldu kusmalarım bitmişti enfeksiyon ilaçları beni mahvediyor ölüyorum resmen kusmaktan. Benim gibi olan var mı acaba 🤔