Merhabalar 8 haftalik gebeyim doktorumuz beslenme kesesinin yani yolk sac diye geciyor onun buyuk oldugunu soyledi. 10. Haftadan sonra kuculebilcegini yada kuculmezse genetik sorunlarin olabilcegini soyledi. Boyle bir sorun yasayan var midir? İnsan tedirgin oluyor simdiden tesekkur ederim🙏🏻