Doktorum bana dogumdan önce sonkez kan İdrar değerlerine bakıym falan dedi. Bende sağlık ocagında verdm ama baya bişeyler kırmızı cıktı yarın muayenem var ama bu vitaminsizlikler ya da yüksek cıkan bazı şeylerin bebegime zararı olur mu? Genel olarak muayenelerde hep iyi görünüyor