Melikerhan Knber ben genelde internetten bakıyorum normal olması gereken sonuç ne bendeki sonuç ne diye bakıyorum
SrpCiveKl Knber canım çok az enfeksiyonun çıkmış ama sorun yaratıcak büyüklükte değil bol su ve vajinanı temiz tutmalısın
Knber MustafaBernaDemircan Hicranhicran pH 5 lökosit eser dansite 1030 ürobilinojen + çıkmış ne anlama geliyo bunlar digerleri negatif 14 haftalık gebeyim
sudamlasi Knber benm lökosit 1020 çıkmıştı bide iki tane ++ işareti vardı Dr enfeksiyon dedi az miktardaymış bol su içerek atlattım
Duygu123 Knber canım az miktarda idrar yolu enfeksiyonu var bol bol su iç ve tuvalete çık derim tehlike de varmış Allah göstermesin. Erken doktorda gitsen aynı şeyleri söyleyecek ilaç veremez maalesef idrar yolu enfeksiyonu için.
Knber SrpCiveKl teşekkür ederim acil bi şey değilse Çarşamba günü kontrolüm var bekliyim mi pasartesi gidip gösteriyim mi bilemedim düşük tehlikem var bide
SrpCiveKl Knber yok canım bol bol dinlen ve bol miktarda su iç canım aynı sorun bende çıktı doktorum su iç dedi hatta ben daha yeni hastaneden geldim kaç haftalıksın bu arada