Y20 Merhaba ilk gebeligim 38 haftalik gebeyim. Devlette muayene oluyorum herkese yapılıyor mu bu catı muayenisi yoksa mecburi görülen durumlarda mı yapiliyor
Y20 Burda bazen okuyorum çatı muayenesi yorumlarını genelde oluyo herkes ama bana da daha doktor cati muayenesi yapcam demedi bide devlette ayni doktora gelmek mümkün olmuyo ondan kafama takılıyo mervoss
mervoss Y20 ya bazı doktorlar dogumu tetikliyor diye yapmıyor benim doktorum da dogum esnasında bakarım yoksa yapmam dogumu tetikliyor falan demişti
mervoss Y20 ben özele gidiyorum ama önceden devlete gidiyordum pandemiden dolayı gitmemeye basladım ankara baya virüs dolunoldugu için korktum
Y20 mervoss bende ankarada yaşıyorum Allah hepimizin yardimcisi olsun, teşekkür ederim cevaplarınız için 😊😇