Merhaba hanimlar 31+4 hamileyim 2.gebeligim normalde hamileliklerimde bulantim olmadi hic bugun asiri derecede bulantim ve batmalarim vardi az oncede parmak ucu kadar kahvemsi akinti gördum bebegim azda olsa hareket ediyor acaba sıkınti olabilirmi normalmidir