Tsknaltunts Kızlar hiç korkmayın çok basit 2 dk bile sürmüyor kasmamak önemli hiç acımadı bitince aa bu muydu dedim 🤣😊
Kapalikutu Tsknaltunts ben de bugun oldum hafif yanma oldu ama büyütülecek ayılacak bayılacak bir şey değilmiş ☺️ Açılman var mıydı ? açılmam yokmuş ama yumuşamış dedi doğum yakın mi demek bu acaba 😏
Tsknaltunts Rmysa23 valla anlamadım ki kadın beni konuşturdu bişeyler yaptı ama sürmedi galiba ya 😂🤷♀️ Bişey soktu herhalde jel miydi acaba hiç bilmiyorum anlamadım 🙊
Tsknaltunts Kapalikutu bende yanma filan olmadı şükür 39. Haftadayım bende nst de sancı çıkınca baktılar ama açılma yok dedi doğum için bişey demedi şuan hastanedeyim yatırdılar beni ama belirtim yok
Ronyaseda Tsknaltunts Ya bende dün oldum ama sır üstü uzandım alttan muayeneye etti çatıya çıkmadım yani. Aslında acı yoktu sa dar diye tuhaf geldi kendimi kastıgim için zorlandım 😄 Ebe bana sen böyle nasıl doğurcan diyo
Tsknaltunts Ronyaseda valla benimki kasma kendini rahat bırak hem doğuma hazırlan dedi beni rahatlattı bende kasmadım biraz utandım sonra amaaan dedim kendi kendime baktım bitti zaten 😂
rumeysaa1 Tsknaltunts canım benimde aklıma su takılıyo zayıflıkla kilolu olmakla ilgisi varmı acaba çatı muayenenin zayıf olduğum icin senin dardır diyolar çevremdekiler bende yaptırmaktan korkuyorum açıkcası
Edaedaeda rumeysaa1 hiç alakası yok senin vücut yapinla alakası bende yaptırdım bugün ufacık acıma yada yanma olmadı çatın uygun dedi ama bebek pozisyon da değilmiş başasagi çapraz şekilde duruyor Muş inşallah düzelir
Tsknaltunts rumeysaa1 Canım alakasız bende kısayım zayıfım çatın dardır vs dediler bana da ama öyle bir durum olmadı bişey demedi doktor kişinin vücut yapısına göre değişiyor bence 😊
rumeysaa1 Esila454a canım birde doktor bebis iri dedi ama kafası falanda büyükmüs 4 hafta büyük gözüküyo 😂😂 ama pozisyonu normalse acaba iriyse çıkmazsa ordan kafamda bi ton sorun 😂 sezeryan hic istemiyorum açıkçası
Esila454a rumeysaa1 ben 8 santim aciklikla gittim normal.dogum yapamadim bayildim sezeryqna alindim ama cidden sexeryqn da zor😥😥😥
Tsknaltunts Zeycem ben kontrol diye geldim sancım çıktı ondan yaptılar normalde bekleyeceklerdi 39 a yeni girdim
Sydabskrt Vlla benim biraz acıdı rahat olmama rağmen ama benim beya gerideymis kızlar zorlandı ebe bile normal olanın bencede acımaz benim geride olmasına rağmen öyle dayanılmayacak değildi
rumeysaa1 Tsknaltunts yaa çok rahatladım ama normal doğum yapabiliyor musunuz yada normal mi istiyorsunuz 😅