mine-s ayrıca illahaki süt geliyor ben ilk bebeğimi 35 hafta doğum yaptım doğum yaptığım gün zorda olsa süt geldi biraz uğraşmak gerekiyor. Kesinlikle ne olursa olsun eğer imkan varsa emzirme taraftarıyım biberon almadım ona güvenmemek lazım süt gelsin diye çabalamak lazım. Çantanıza kupa rezene ve su ısıtmak için küçük ketıl lardan mutlaka koyun doğum yaklaştığında bi kaç gün önceden içmeye başlayın faydasını göreveksiniz 😊😊