Tugba0654 4+3 haftalık hamileyim karnım çok ağrıyor ve arada kasığıma da ağrı giriyor bacağıma kadar.. şişkinliğimi söylemiyorum bile doğdum doğalı gaz sorunum var bi yandan onun ağrısı daha 4 haftalıkken çekmeye başladım sanırım 😓😂
Dyguklc Tugba0654 benimde oyle oluyodu bi ilac kullanmiyorum ama yerlesme agrisindan kaynakli demisti doktorum endise edilecek bi durun yok sanirim bu dinemdeki agrilarda ama tabi daha fazla agri olmasin ya da baska semptomlar
Mucizem-m Bende 4+2yim aynı sorunları yaşıyorum progestan ilaç kullaniyomusun bu ilaç özellikle bacak ağrısı vs yapıyor