Gamze16mk 9+5 günlüğüz,ilk hamileliğim ben pek bir Bilgim de yok normal olarak☺️ 1 haftadır idrara çıkmakdan bunalmış haldeyim sürekli idrarım var gibi sıkışıyorum ama yaptığım çok az ve canım çok yanıyor normal birşey mi lütfen bilgilendirir misiniz beni? @
Mihrimah41 Gamze16mk normal değil tabi ki idrar yolu enfeksiyonu olmuşsun doktora gidip antibiyotik alman lazım
Bernay Gamze16mk çok normal ben hamile olduğumu bilmiyordum küçük çişimi ağlayarak yapıyordum öyle çok da değil azıcık oluyordu ama canım nasıl acıyordu anlatamam meğer hamileymişim çok sonradan anladık o yanmaların sebebini belki günde 20kere gidiyordum 😍
EB1661 Gamze16mk enfeksiyon belirtisi büyük ihtimal ilaç cetmez bebk çok küçük diye sulanfırılan bi ilaç var onu verir mutlaka doktpruna sor benim önceki düşüğüm0 doktorum ona bağlamıştı. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Bernay Bernay yani çok normal derken tabiki de normal değil mutlaka doktoruna söyle enfeksiyondur sebebi de hamilelikten dolayı onun için öyle söyledim bende de olmuştu çünki 😀
Gamze16mk Evet enfeksiyon sorunu yaşamıştım çok zaman önce inşallah kötü birşey yoktur ya korkmaya başlamıştım baya çok teşekkür ederim biraz da olsa ferahladı içim kızlar
Asliyendm Arkadaşlar 6 haftalik hamileyim aşırı yanma oluyor enfeksiyon varmış hamilelikten dolayı antibiyotik de kullanamıyorum bu ne zamana kadar devam eder bilgisi olan var mı bu arada yeni evliyim 2 buçuk aylık ondan olabileceğini de söylediler ne kadar doğru acaba ?
Hhanim Asliyendm 35 haftaligim fitille ilacla geciyor sonra tekrarlıyor 😞 ama bazılarının geciyomus sanırım insallah sen kurtulursun
Oznuryener19 Gamze16mk Idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilirsiniz bol su için çamaşırlarınızı ütüleyip giyin yumuşatıcı ve duş jeli kullanmayın genital bölgenizi kuru tutmaya çalışın dar kıyafetler giymeyin tayt dar kot pantolon gibi ben idrar yolu enfeksiyonundan hastane de yatmıştım o yüzden biliyorum bunları. Idrar yolu enfeksiyonu önemsenmeyecek bir şey değil benim hamile arkadaşımda da olmuştu ve bebek doğunca bebegin kanında da enfeksiyon çıkmıştı çok dikkat edin doktora gidin antibiyotik veriyor hamilelere uygun. Çook geçmiş olsun.
Baobap Gamze16mk sistit olmuşsunuz. Bir şişe maden suyuna yarım limon sıkın ve tüketin. Bol maydonoz ve bol su tüketerek bir günde kurtulabilirsiniz. Çok çektim iyi bilirim.
EB1661 Baobap şuanda maydonoz türü kullanmamalı bence daha çok yeni iltihap atıcam diye Allah korusun bebişden olmasın doktoruna sorsun
EB1661 Baobap bol maydonoz dediğiniz için dedim zaten bende geçirdim bol su yeterli olacaktır bu süreçte isterse az miktarda maydonoz tükete bilir
Zeynept90 Gamze16mk hamileliğimi ilk öğrendiğimde enfeksiyon cıktı tahlillerimde bol su içtim en son tekrar tahlil verdiğimde enfeksiyon kalmamıştı siz yine doktora gidin tabi ama bu arada suda için
Glakky1 Gamze16mk Canım susuz kaldığından olabilir bol su iç gerçekten çok etkisi var susuzlugun idrar yanmssıyla😕
Baobap Gamze16mk bir şişe sade sodanın hiç bir zararı yok. Su zaten çok faydalı. Günde 2.5 3 lt içmemiz gerekiyor. Maydonozuda aşırı olmadan yerseniz hiç bir şey olmaz. Yine de içiniz rahat etmeyecekse sadece soda ve bol su.