Nurerdgn [bilinmeyen] canim buyuyen besik aldik 70e 110 olculerinde ve dosegide ayni ölçüde senin olculeri anlayamadim besik ne olcudeyse dosek de ayni olculerde olmak zorunda
HicranKzn [bilinmeyen] hımm canım bizim de büyüyen beşik 70-130 iç ölçüleri olarak geçiyor yani uyku seti ölçüleri diyeyim. Yani o ölçüden daha büyük gelicek yanında çekmeceleri de vardır büyük ihtimalle. Odasına biz 4 m aldık kenarlar boş. Ama oda büyük